Reklama w parze z drukiem

ącego ciepło. Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-sta

Reklama w parze z drukiem etykiety samoprzylepne

Wikipedia i Hot-stamping

Hot-stamping zwany również termodrukiem, hot-printem to technika druku z użyciem folii hot-stampingowej i matryc wypukłych wykonanych z materiału przewodzącego ciepło.

Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-stampingu.

Opis folii do hot-stampingu
Folia PET jest nośnikiem warstw:

warstwa rozdzielająca,
warstwa lakieru,
warstwa napylonego próżniowo aluminium,
warstwa klejowa.
Matryca podgrzewana jest do ok. 100 °C. Po zetknięciu matrycy z folią PET rozgrzewa się warstwa klejowa, klej aktywizuje się w miejscach odpowiadających rysunkowi na matrycy i wraz z odpowiednim fragmentem warstwy lakieru i warstwy aluminium pozostaje na drukowanej hot-stampingiem powierzchni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hot-stamping


Sprawna obsługa drukarni

Prowadzenie dużej drukarni charakteryzuje się tym, że są w niej wykonywane bardzo duże zlecenia. Niektóre duże drukarnie przyjmują zlecenia pochodzące z całej Polski, dlatego są one obsługiwane także w sposób internetowy. To sprawia, że drukarnia może działać w bardzo sprawny i niezawodny sposób, a złożone w niej zamówienia są bardzo szybko realizowane co wpływa bardzo pozytywnie na poziom zainteresowania usługami konkretnej drukarni.

W dobrych drukarniach pracują graficy i osoby odpowiedzialne za sprawdzenie wszystkich parametrów drukowanego tekstu. Dzięki temu można mieć pewność, że drukowana książka będzie posiadała najwyższą jakość. Trzeba przyznać, że właściciele dużych drukarni bardzo dbają o swoich klientów.


Przygotowywanie książek do sprzedaży

Różnego rodzaju usługi poligraficzne polegają na bardzo trwałym oprawianiu i wykańczaniu książek. Dzięki temu można z nich korzystać przez wiele lat i stale dopuszczać do sprzedaży. Jednak zanim książka trafi do sprzedaży musi zostać dobrze przygotowana także pod względem językowym, a nie tylko pod względem trwałości wydruku.

Tylko wtedy będą mogły być wznawiane kolejne jej edycje. Dlatego przygotowywaniem książek do sprzedaży zajmują się całe zespoły redakcyjne i graficy, którzy zajmują się także przekazywaniem do zakładów poligraficznych odpowiednich adnotacji, na podstawie których będzie można w fachowy sposób przygotowywać książki do sprzedaży. Tak dobrze przygotowane książki staną się na pewno bardzo atrakcyjne pod każdym względem.