Czy warto inwestować w indywidualne oprogramowanie?O dedykowanym oprogramowaniu i aplikacjach webowych

Dodane: 06-10-2016 07:28
Czy warto inwestować w indywidualne oprogramowanie?O dedykowanym oprogramowaniu i aplikacjach webowych Programy ,które mogą być użyte z poziomu przeglądarki internetowej to nowoczesny trend przy pisaniu programów dla firm. Firmy trudniące się programowaniem aplikacji - aplikacje www Śląsk starają się sprostać każdym oczekiwaniom. Kilka spraw, które musisz wiedzieć na temat aplikacji internetowych.

Aplikacja mobilne - Wikipedia

Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania.

Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone. Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw. ?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna


O aplikacjach przenośnych w Wikipedii

Aplikacja przenośna ? program niewymagający instalacji, który może być przenoszony na nośnikach danych (dyskietkach, płytach CD i DVD, pendrive'ach, iPodach) lub przesyłany między komputerami i uruchamiany na dowolnym urządzeniu do tego przystosowanym.

Najpopularniejszymi programami posiadającymi wersję przenośną są:

przeglądarki internetowe
klienty poczty
czytniki RSS
edytory HTML
programy graficzne

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_przenośna


Kwestia zalet rozwiązań CRM w firmach. Wikipedia

Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.

CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami